כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור / כריסטיאנו רונאל×"ו ויקיפ×"×™×" - לפעמים הבן שלי שותה קולה ואוכל צ'יפס וזה מעצבן אותי.. רונאלדו וחלוצי ריאל מדריד שהגיעו אחרי מכירתו (רויטרס) בקיץ 2018 ריאל מדריד ביצעה את אחת העסקאות הגדולות בתולדותיה עם העברתו של כריסטיאנו רונאלדו ליובנטוס עבור סכום עתק של 100 מיליון אירו. כריסטיאנו ג'וניור חגג בחופשה במדיירה בזמן שחלוצה של יובנטוס המשיך לקרוע רשתות. אני תמיד אומר לו שהוא צריך עבודה ומסירות גבוהה כדי להצליח. ג'ורג'ינה רודריגס על הזוגיות עם כריסטיאנו רונאלדו: רונאלדו משחק עם בנו, כריסטיאנו ג'וניור, או רגע אחר שבו הוא מקפיץ אותו לבית הספר.

דולורס אביירו, כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור | chris brunskill/fantasista/getty images 13 חודשים אחרי שהתמוטטה, דולורס אביירו סיפרה לראשונה בגילוי לב על התקופה הקשה שעברה: פוזואלו דה אלארקון במדריד הפכה למוקד של המשפחה הפורטוגלית וכשאחיו הוגו וקטיה מגיעים לביקור, כל מה שמעניין אותו זה לשחק עם האחיינים ובנו הקטן (כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור) עליו העיד לא אחת, הוא מזכיר לי את עצמי. אבל שמו של אמו לא נחשף. כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור (בן), אווה מריה דוס סנטוס (בת), אלנה מרטינה דוס סנטוס אביירו (בת) ומטאו רונאלדו (בת). סצנות אחרות בסרט משובצות בו בצורה אסטרטגית.

×
×"כוכ×' ×"פורטו×'לי ×"×—×"ש ×—×"שות פורטו×'ל from f9x3n2z6.rocketcdn.me
ג'ורג'ינה רודריגס על הזוגיות עם כריסטיאנו רונאלדו: היא זו שהציעה לשלם לאותה מלצרית אמריקאית, אמו של כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור, עבור שתיקתה ויציאתה מחייו של הנכד. לפעמים הבן שלי שותה קולה ואוכל צ'יפס וזה מעצבן אותי. רונאלדו ג 'וניור, אשר מלא על מתן האב. לא אלחץ עליו להפוך לכדורגלן, הוא יכול גם להיות רופא. כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור, aka כריסטיאניניו, הוא בן 7 בלבד, אבל הבעיטות והכישורים המסיביים שלו טובים בהרבה ממחצית משחקני הכדורגל בעולם. הבת שנולדה היא בתו הרביעית של הכדורגלן, ומצטרפת אל מתאו, אווה וג'וניור רונאלדו משחק עם בנו, כריסטיאנו ג'וניור, או רגע אחר שבו הוא מקפיץ אותו לבית הספר.

בשאלה האם מדובר בכוכב כדורגל לעתיד, אמר.

רונאלדו נשאל לגבי בנו, כריסטיאנו ג'וניור, אשר משחק באקדמיה של יובנטוס: לפעמים הבן שלי שותה קולה ואוכל צ'יפס וזה מעצבן אותי. ואנשים הכירו אמש את הכישרון שלו, שכנראה ירש מאביו, במהלך משחק החימום בין פורטוגל. ליגת האלופות היא כמו הגוף העירום של רונאלדו, וזה משעמם; לא אלחץ עליו להפוך לכדורגלן, הוא יכול גם להיות רופא. ניימאר דה סילבה סנטוס ז'וניור (ב פורטוגזית: אבל שמו של אמו לא נחשף. היא גם זו שלקחה את הנכד תחת חסותה ומטפלת בו על בסיס יומיומי יחד עם בנותיה, בזמן. אני רוצה שיהפוך לכדורגלן, אבל הכי חשוב זה שיהפוך לטוב ביותר. כוכב יובנטוס דיבר על היורש, כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור: הנכד שלי כריסטיאנו ג'וניור התחנן בפניי. בשאלה האם מדובר בכוכב כדורגל לעתיד, אמר אביו שיתמוך בבנו בכל אפיק אשר יפנה. לא כיף איתו אחרי הפסדים בהתחלה היא התביישה להתאמן לידו, הוא לא מחליף נורות בבית, הם לא יכולים לבלות כמו זוג רגיל, אבל הוא סופר אבא ובן זוג מושלם.

לא אלחץ עליו להפוך לכדורגלן, הוא יכול גם להיות רופא. רונאלדו משחק עם בנו, כריסטיאנו ג'וניור, או רגע אחר שבו הוא מקפיץ אותו לבית הספר. רונאלדו נשאל לגבי בנו, כריסטיאנו ג'וניור, אשר משחק באקדמיה של יובנטוס: אני תמיד אומר לו שהוא צריך עבודה ומסירות גבוהה כדי להצליח. כריסטיאנו ג'וניור חגג בחופשה במדיירה בזמן שחלוצה של יובנטוס המשיך לקרוע רשתות.

כריסטיאנו רונל×
כריסטיאנו רונל×"ו ×"וא ×"×›×"ור×'לן ×"ראשון ×'×"יסטורי×" ×'ראש ט×'לת ×"ספורטאים ×"עשירים כלכליסט from images1.calcalist.co.il
בדיילי מירור דווח שכוכב ריאל מדריד שהה לאחרונה בלונדון, שם הוא מחפש בית ספר פרטי מתאים לבנו כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור בשנת הלימודים הבאה. רונאלדו רשם אותו לשיעורי כדורגל בגיל ארבע, ונראה שבנו התאהב בזה מאז. היא גם זו שלקחה את הנכד תחת חסותה ומטפלת בו על בסיס יומיומי יחד עם בנותיה, בזמן. סצנות אחרות בסרט משובצות בו בצורה אסטרטגית. הבת שנולדה היא בתו הרביעית של הכדורגלן, ומצטרפת אל מתאו, אווה וג'וניור Ronaldo luís nazário de lima; רונאלדו וחלוצי ריאל מדריד שהגיעו אחרי מכירתו (רויטרס) בקיץ 2018 ריאל מדריד ביצעה את אחת העסקאות הגדולות בתולדותיה עם העברתו של כריסטיאנו רונאלדו ליובנטוס עבור סכום עתק של 100 מיליון אירו. אני תמיד אומר לו שהוא צריך עבודה ומסירות גבוהה כדי להצליח.

כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור (בן), אווה מריה דוס סנטוס (בת), אלנה מרטינה דוס סנטוס אביירו (בת) ומטאו רונאלדו (בת).

אני תמיד אומר לו שהוא צריך עבודה ומסירות גבוהה כדי להצליח. כריסטיאנו ג'וניור חגג בחופשה במדיירה בזמן שחלוצה של יובנטוס המשיך לקרוע רשתות. כוכב יובנטוס דיבר על היורש, כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור: פוזואלו דה אלארקון במדריד הפכה למוקד של המשפחה הפורטוגלית וכשאחיו הוגו וקטיה מגיעים לביקור, כל מה שמעניין אותו זה לשחק עם האחיינים ובנו הקטן (כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור) עליו העיד לא אחת, הוא מזכיר לי את עצמי. כריסטיאנו רונאלדו, שמצבו הכספי, כמובן, מושך אליו נערות שונות, בעל מראה בהיר מאוד, המושך אליו יפהפיות. Ronaldo luís nazário de lima; Are you ready to watch cristiano ronaldo's son? כריסטיאנו רונאלדו כבש צמד, יובנטוס דרסה 0:3 את ברצלונה. ואנשים הכירו אמש את הכישרון שלו, שכנראה ירש מאביו, במהלך משחק החימום בין פורטוגל. כריסטיאנו רונאלדו בישר הלילה לעוקביו באינסטגרם שהוא ובת זוגו, ג'ורג'ינה רודריגז, הפכו להורים. רונאלדו משחק עם בנו, כריסטיאנו ג'וניור, או רגע אחר שבו הוא מקפיץ אותו לבית הספר. רונאלדו רשם אותו לשיעורי כדורגל בגיל ארבע, ונראה שבנו התאהב בזה מאז. רונאלדו ג 'וניור, אשר מלא על מתן האב.

רונאלדו ג 'וניור, אשר מלא על מתן האב. לפעמים הבן שלי שותה קולה ואוכל צ'יפס וזה מעצבן אותי. בשאלה האם מדובר בכוכב כדורגל לעתיד, אמר. ליגת האלופות היא כמו הגוף העירום של רונאלדו, וזה משעמם; היא גם זו שלקחה את הנכד תחת חסותה ומטפלת בו על בסיס יומיומי יחד עם בנותיה, בזמן.

כריסטיאנו רונאל×
כריסטיאנו רונאל×"ו ×"×'ן שלו פתח אינסט×'רם ספורט 1 from sport1images.maariv.co.il
כוכב יובנטוס דיבר על היורש, כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור: כריסטיאנו רונאלדו בישר הלילה לעוקביו באינסטגרם שהוא ובת זוגו, ג'ורג'ינה רודריגז, הפכו להורים. ג'ורג'ינה רודריגס על הזוגיות עם כריסטיאנו רונאלדו: בשאלה האם מדובר בכוכב כדורגל לעתיד, אמר אביו שיתמוך בבנו בכל אפיק אשר יפנה. האם כריסטיאנו רונאלדו מתכוון לשחק בליגה האנגלית בעונה הבאה? רונאלדו וחלוצי ריאל מדריד שהגיעו אחרי מכירתו (רויטרס) בקיץ 2018 ריאל מדריד ביצעה את אחת העסקאות הגדולות בתולדותיה עם העברתו של כריסטיאנו רונאלדו ליובנטוס עבור סכום עתק של 100 מיליון אירו. לפעמים הבן שלי שותה קולה ואוכל צ'יפס וזה מעצבן אותי. כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור, aka כריסטיאניניו, הוא בן 7 בלבד, אבל הבעיטות והכישורים המסיביים שלו טובים בהרבה ממחצית משחקני הכדורגל בעולם.

לפעמים הבן שלי שותה קולה ואוכל צ'יפס וזה מעצבן אותי.

רונאלדו נשאל לגבי בנו, כריסטיאנו ג'וניור, אשר משחק באקדמיה של יובנטוס: Neymar da silva santos júnior; רונאלדו לואיז נזאריו דה לימה (בפורטוגזית: הבת שנולדה היא בתו הרביעית של הכדורגלן, ומצטרפת אל מתאו, אווה וג'וניור Cristiano ronaldo jr., son of ronaldo. רונאלדו ג 'וניור, אשר מלא על מתן האב. כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור, aka כריסטיאניניו, הוא בן 7 בלבד, אבל הבעיטות והכישורים המסיביים שלו טובים בהרבה ממחצית משחקני הכדורגל בעולם. סצנות אחרות בסרט משובצות בו בצורה אסטרטגית. היא גם זו שלקחה את הנכד תחת חסותה ומטפלת בו על בסיס יומיומי יחד עם בנותיה, בזמן. פוזואלו דה אלארקון במדריד הפכה למוקד של המשפחה הפורטוגלית וכשאחיו הוגו וקטיה מגיעים לביקור, כל מה שמעניין אותו זה לשחק עם האחיינים ובנו הקטן (כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור) עליו העיד לא אחת, הוא מזכיר לי את עצמי. ואנשים הכירו אמש את הכישרון שלו, שכנראה ירש מאביו, במהלך משחק החימום בין פורטוגל. לא אלחץ עליו להפוך לכדורגלן, הוא יכול גם להיות רופא. ליגת האלופות היא כמו הגוף העירום של רונאלדו, וזה משעמם;

סצנות אחרות בסרט משובצות בו בצורה אסטרטגית כריסטיאנו רונאלדו. הנכד שלי כריסטיאנו ג'וניור התחנן בפניי.